Chat Box

Follow Us

Photobucket Photobucket Photobucket

Live Trafic Feed

Flag Counter
Un produs Blogger.

Popular Posts

Followers

Featured Posts

miercuri, 20 februarie 2013
Ilie Oana este finalizat! De indata voi pune si link-uri de download asa ca tineti aproape!





PICTURES:
1

2


3 M-am razgandit asa ca cu ce echipa veti juca veti avea banerul echipei respective ( binenteles daca aceasta are in joc! )

4


5

Download link:

Part1
Part2
Part3
Part4
Part5

Instructiunile si ce stadion inlocuieste gasiti in fisierul Read Me!! Astept parerile voastre despre stadion si va astept pe blog zilnic! postez tot ce este nou asa ca aveti ce gasi!

10 comentarii:

  1. Maestre,cum am mai sspis...spectaculos

    RăspundețiȘtergere
  2. Salutare , Foarte frumos proiectul , se vede cat de mult ai progresat , deja nu mai evoluezi ci te perfectionezi ! Bafta multa in continuare si spor la Ilie oana , poate lasi intr-o zi cateva sfaturi cu exportul texturilor la tribune si crearea lightmapului la calitate foarte buna :)Din cate se vede esti singurul roman care a reusit sa faca treaba cu stadioanele ! Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am o intrebare, aceste stadioane (Ghencea, Giulesti, Ilie Oana) vor fi introduse in RPES v2?

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine maistre...abia astept sa ajung acasa sa il testez!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. L-am instalat insa nu mi-l citeste, tot cel vechi este. Ce este de facut ?

    RăspundețiȘtergere
  6. Cumetre vezi ca nu inlocuieste acelasi stadion daca citesti read me ala !!! si dai si u un detach si attach iar la kitserver :)

    RăspundețiȘtergere