Chat Box

Follow Us

Photobucket Photobucket Photobucket

Live Trafic Feed

Flag Counter
Un produs Blogger.

Popular Posts

Followers

Featured Posts

miercuri, 17 aprilie 2013
Salutare iubitori ai simulatorului Pro Evolution Soccer 2013!!!
Dupa decesul mamei mele am hotarat sa iau o mica pauza insa am revenit cu finalizarea acestui stadion!
Tin sa precizez ca nu am concurenta cu nimeni cum spuneau altii in articolele sale!
Cei ce au mai reusit sa introduca stadioane in Pro Evolution Soccer de curand nu vor ajunge niciodata la performantele mele deoarece eu am avansat foarte mult,in timp ce acele persoane inca testeaza si exerseaza!
Deci nu va puteti bate cu mine niciodata in materie de stadioane! ( Bravo Laur Enache si continuand sa progresezi vei fi foarte bun!!!)
Revenind la stadionul National Arena din aceasta seara il veti avea la download!
Cam asa arata acest superb stadion:



Cititi cu atentie instructiunile de instalare!!!

1.Dupa ce descarcati cele 5 parti dezarhivati cu 7zip fisierul National Arena.zip.001 ( adica click-dreapta pe fisierul National Arena.zip.001 > 7zip > Extract Here

2. Va fi ceruta o parola! Parola este "    www.andreiepure.blogspot.com     "

3. Rulati installer-ul si setati directorul img din kitserver!

ENJOY!!!

Stadionul inlocuit este Giuseppe Meazza!!!

Download Link:


5 comentarii: